Beszippantott a Marvel-moziuniverzum | #filmmaraton

szerda, június 30, 2021



Az élet úgy hozta, hogy az elmúlt hónapok során több szabadidőm volt, mint szerettem volna. Sosem voltam az a filmnézős, azok közül a filmek közül, amelyeken az én korosztályom felnőtt szinte egyet sem láttam és az újabb, népszerűbb filmeket sem nézem meg. Ezért gondoltam, hogy megnézek egy olyan filmet, ami alap. Alapműveltségnek nem nevezném, de úgy éreztem, hogy nem árt egy kis tájékozottság filmek terén.

Első film, ami eszembe jutott az a Batman volt - azóta sem néztem meg, és valószínűleg nem is fogom, még egy trailert sem néztem, annyira nem érdekel. A második pedig a Vasember volt, amire rábukkantam. Szívem szerint odabiggyesztenék egy szívecskét, de nem illik a szövegbe

Ha 2 hónappal ezelőtt valaki azt mondja nekem, hogy mondjak egy Marvel filmet, vagy megkérdezi, hogy miről szól a Vasember, nos, csak pislogtam volna.
Hamar rájöttem, hogy a Vasember nem csak egy egyszerű film, amit megnézek és kész, hanem bőven akad még más film is, és ekkor szereztem tudomást a Marvel univerzumról. Jó, na, tényleg nagyon tájékozatlan vagyok.
Tehát a Vasember után szépen sorban nézni kezdtem a filmeket. Nem mindegyik tetszett, például Amerika kapitányról most hallottam először, tényleg teljes sötétségben éltem eddig filmek terén. Viszont Tony Stark igen hamar a szívemhez nőtt, és azok lettek a kedvenceim, amelyekben szerepel ő is.  Nem meglepő, hogy a Bosszúálló filmek tetszettek leginkább, bár, ha egyetlen kedvencet választhatnék, akkor A galaxis őrzőit mondanám. 

A zenék, a karakterek, a humor. Szerintem egy nagyon szerethető film.

Természetesen nem mindegyik film kötött le, egybe bele sem néztem, mert nem volt szimpatikus a főszereplő (Feketepárduc). Ahhoz képest, hogy évente 1-2 filmet nézek, úgy gondolom, hogy ez így is nagy teljesítmény. Örülök, hogy rátaláltam erre a világra. Nem véletlenül örvend ekkora népszerűségnek, és talán mindenki szereti, de úgy érzem, hogy hozzátett az életemhez. Ha mással nem is, de adott pillanatban a humorával biztosan. 

Egyébként nagyjából 2 órásak a filmek, én képtelen vagyok annyit egy helyben maradni és annyit odafigyelni, szóval volt, hogy elterelődött a figyelmem, de összességében azért tudtam koncentrálni. Szóval a hosszúságuk ellenére is végignéztem legalább 20 filmet, kb. 20 nap alatt.
Ezzel csak azt szeretném mondani, hogy ez rám nem jellemző, szóval tényleg jó filmek, ha még én is képes voltam megnézni őket. :'D 

"Na..., én meg a szuperhősök" - gondoltam. Így 20 film után bátran kijelenthetem, hogy szeretem a szuperhősös filmeket, és a jövőben szerintem bármikor vevő leszek rá..  

Ennek a bejegyzésnek egyetlen célja, hogy megosszam: megkedveltem a Marvel filmeket. Nem túl érdekfeszítő, viszont jó érzés írni arról, amit szeretek. És hát mire is való egy blog? :)

Te hogy állsz ezzel a világgal? Láttad, szereted ezeket a filmeket?
Esetleg a képregényeket jobban kedveled?

You Might Also Like

0 megjegyzés