A blogolás és én | Az újrakezdés

péntek, május 07, 2021

 

Sok szeretettel köszöntelek az Önkergetőn! Én mától Brianna vagyok az internet világában, és ezen a helyen fogom megosztani a többnyire személyes gondolataimat. :)  

A blogolás már hosszú évek óta szerves része az életemnek - az utóbbi években inkább csak gondolatban. Nincs nap, amikor ne jutna eszembe a blogom. Történik valami, és egyből arra gondolok, hogy erről bejegyzést fogom írni a blogra. 

Mégsem teszem. Miért?

Erre a kérdésre én sem tudom a pontos választ. Elhatároztam magam sokszor, hogy írok, de eszembe jutott a blogom, és eszembe jutott, hogy rendszertelenül írok, nincs tematikája, nincs egy keret, csak hébe-hóba 1-1 kósza bejegyzés. Mi értelme?! Ehhez még hozzájött az is, hogy nem tudtam azonosulni a nevemmel, és a blogom címe sem tetszett. Így elhatároztam, hogy találok egy megfelelő nevet, címet és fejben eltervezem, hogyan működhetne a blog. Hetek teltek el, amikor véletlenül megihletett az önkergető szó, így tudtam, hogy kap tőlem még egy esélyt a blogolás.  

Itt vagyok. Talán sosem tudom visszahozni azt a régi lelkesedésemet, ami oly sok évig megvolt, talán sosem lesznek már rendszeresen bejegyzéseim, sőt talán egyetlen olvasóm sem lesz, viszont rengeteg gondolatom van, amit szívesen kiírok magamból.

Ki tudja, ezúttal mi sül ki belőle. :)

You Might Also Like

0 megjegyzés