Aktuális kedvencek #május

szerda, május 19, 2021

A mai bejegyzésben szeretném megosztani Veled, hogy az elmúlt hónapok során milyen könyveket olvastam, milyen sorozatokat néztem, illetve milyen egyéb tartalmakat fogyasztottam. Egész pontosan az elmúlt hónapok kedvenceit gyűjtöttem össze.

Őszintén szólva, tudom, hogy gyakori bejegyzés típus ez, de be kell vallanom, hogy nem tudnék felsorolni fejből még csak két blogot sem, ahol fellelhető. Másrészt pedig nem célom kitűnni, egyszerűen csak vannak témák, amelyekről szívesen írok. Persze nem a legmegfelelőbb első bejegyzésnek, de hát ez van.

Először egy könyvet szeretnék megosztani, ugyanis az időm nagy részét olvasással töltöttem, illetve előrébb helyezem az olvasást szinte bárminél - gondolok itt filmekre, sorozatokra, youtube videókra. 

Énekesmadarak és kígyók balladája

Az éhezők viadala kedves a számomra. A könyvek és a filmek is. Nem olvastam gimis koromban, azonban ez annyira felkapott volt, hogy hozzám is eljutott és fantasztikus élmény volt. Az első és második részt kétszer olvastam, a harmadikat csak egyszer. Valahogy nem volt kedvem az újraolvasáshoz. Egyébként hiába szerettem nagyon, nem is tudom.. nem volt kedvem még egyszer "átszenvedni" magam rajtuk. Szerintem nem kell bemutatni a történetet.
Éppen ezért halogattam ezt a könyvet, sokáig el sem akartam olvasni. Nyomasztó. De érdekes és magával ragad. 
Ha kedvelted Az éhezők viadalát, akkor szerintem érdemes adni neki egy esélyt. Már csak azért is, mert ez az első könyv előtt játszódik időben, és sok minden kiderül belőle. Snow elnök a főszereplő, az ő fiatalkori életébe nyerünk betekintést, és úgy gondolom, hogy magyarázatot is kapunk bizonyos dolgokra.
Bár nem ez volt az idei legjobb olvasmányom, de szerintem jelent valamit, hogy ezt emeltem ki abból a több, mint 10 könyvből, amit sikerült eddig elolvasnom. :)

Át is térnék a sorozatokra, amelyekből szintén jó néhányat sikerült végignéznem - ami nem jellemző rám általában. 
 
Ginny & Georgia
 
Igazából tudom, hogy eléggé felkapott sorozat - valószínűleg nem kell bemutatnom, viszont annyira szerethető ez a sorozat.
Egy fiatal lányról és az anyukájáról szól a sorozat, akik új helyre költöztek, ahol minden tökéletesnek tűnik. A sorozat elég pörgős, és hamar kiderül, hogy semmi sem az, aminek látszik, többek között Georgia múltja is tartogat meglepetéseket, amelyek elénk tárulnak a sorozat folyamán.
Őszintén szólva, meglepett, hogy lekötött ez a sorozat, nem jellemző rám. Azt sem állítom, hogy maradandó élményt hagyott bennem, viszont ilyen egyszer nézős, kikapcsolódásnak tökéletesen megfelel. 
 
Instagramon is sok időt töltök, bőven többet a kelleténél olykor, azonban itt is fel lehet fedezni igazán hasznos, szórakoztató, informatív jellegű felhasználókat. Ilyen a @nemakarokbeleszolni is, ahova 3 nő tölt fel rövid videókat, és úgy 99,99%-ban nagyon betalál. Bár lehet őket sem kell bemutatnom. :)
 
Youtube-on pedig a Colour Maniac csatornára bukkantam, ahol sorban néztem a beszélgetős, sztorizgatós videókat, nagyon bírom a lány stílusát. Igazából csajos csatorna, sminkes és ruhás videókkal, valahogy azok engem nem érdekelnek, de nagyon kedvelem a témázgatásait, meg úgy a gondolkodását, értékrendjét, tehát amit így közvetít a videóin keresztül.
 
Ez a bejegyzés most ilyen rövidre sikeredett, viszont viszonylag kevés sorozatot nézek, filmezni nem is szoktam, illetve mindig elhatározom, hogy felfedezek új embereket youtube-on, ugyanis régen nagyon sok videót néztem, bármilyen témában, szóval elég sok mindenkit ismerek, de azt érzem, hogy ahogy egyre idősebb vagyok, egyre kevésbé én vagyok a célközönség - van konkrét személy, akit kb. 5 évig követtem, de valahogy megrekedt a gyerekszinten a srác. Na mindegy.  

 Te milyen könyvet olvastál mostanság? Milyen sorozatokat kedvelsz? Mennyire érdekel a youtube és instagram világa, milyen tartalmakat fogyasztasz? :) 

You Might Also Like

0 megjegyzés